Ik had je graag verteld hoe mijn dag was

Jeannot is begin twintig, stagiair op de Zuidas, reist de hele wereld over en wordt verliefd op Ruud. Maar dan krijgt Ruud kanker en overlijdt hij. Jeannots wereld stort in, maar hij weet één ding zeker: hij wil zijn toekomst niet opgeven en blijven genieten van het leven.
In Ik had je graag verteld hoe mijn dag was beschrijft Jeannot op liefdevolle en indringende wijze hoe het is om op zo’n jonge leeftijd je partner te verliezen. Hij deelt hoe er hoop te vinden is tussen alle heftige emoties en hoe geluk en verdriet naast elkaar kunnen bestaan, terwijl hij een weg probeert te vinden naar een nieuwe toekomst.

Recensies (1)

Is Ik had je graag verteld hoe mijn dag was het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik had je graag verteld hoe mijn dag was