Ik laat je nooit los

Op een nacht kunnen Lisa en Julius niet slapen. Buiten stormt het en de kinderen durven niet alleen in bed te blijven. Dan vertelt hun moeder het magische verhaal van het onzichtbare draadje dat ons allemaal met elkaar verbindt. Ook al kun je het draadje niet zien, diep in je hart kun je voelen dat je altijd verbonden bent met de mensen van wie je houdt.

Ik laat je nooit los maakt op een toegankelijke manier verlatingsangst, scheiding of verlies bespreekbaar voor jong en oud. Het verhaal geeft kinderen een bijzondere boodschap mee, die troost biedt in onzekere tijden.

Is Ik laat je nooit los het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik laat je nooit los