Ik ook van mij

Als wraak zoet smaakt, dan wil Gentle er graag van proeven. Er komt echter een kink in de kabel als ze zelf doelwit wordt, ternauwernood ontsnapt ze aan de dood.
Toch heeft ze zich niet voor niets jarenlang voorbereid en besluit ze door te gaan met haar plan. Maar na de aanslag op haar leven lijkt alles voor haar gedaan te worden. Wie is degene die in Gentles plaats wraak neemt en heeft die daarna nog steeds de gewenste zoete smaak?
Waarom houdt ze het gevoel gevolgd te worden? Zal de dader opnieuw toeslaan?

"Rechercheur Robert Stam was naar de locatie gesneld en stond naast haar. Voorzichtig pakte hij haar arm vast en vroeg: ‘Weet u wie dit heeft gedaan…Gentle is het niet?’
Hij ging er meteen van uit dat ze niet was gesprongen. Haar ogen bewogen alle kanten op en knepen samen. Moeizaam slikte ze de smaak van ijzer weg.
‘Onno Doorwerth. Hij wil me…’, haperde ze met een krakende stem.
‘Wat wil hij?’
‘Hij wil me vermoorden.’"

Recensies (1)

Is Ik ook van mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik ook van mij