Ik wil naar de zon

Rosa is een klein rupsje met een grote droom: ze wil naar de zon. Het lijkt onmogelijk, maar ze laat zich door niets tegenhouden. Ze schakelt twee vrienden in: de filosofische, boekenwijze Oehoe en de goedmoedige, praktisch ingestelde Bever. Want het moet en zal haar lukken.
Alba van der Velden en Catharinus van den Berg schreven met 'Ik wil naar de zon' een mystiek sprookje over verlangen, de zoektocht naar spirituele vervulling en de twijfels die dat met zich meebrengt. Met treffende, originele linosnedes van Tess Jones.
'Een fascinerend en ontroerend dierenverhaal, een moderne fabel voor jong en oud, die tegelijk een mythisch sprookje is over Verlangen. Verlangen naar de waarheid, naar God, en naar de Liefde.' - Thomas Quartier

Recensies (1)

Is Ik wil naar de zon het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik wil naar de zon