Ik wol in bosk op ’e jierdei

Simke hat in beam op ’e jierdei frege, dat liket har in moai kado. Bern by har út ’e klasse sizze dat dat net kin, dat in beam in stom kado is ast op de twadde ferdjipping wennest.
Dat sille we noch wolris sjen, tinkt Simke. Se docht gau in winsk yn it moanneljocht en skriuwt – foar de wissichheid – in brief oan de boargemaster. As Simke op in dei wekker wurdt, sjocht se skimen fan tûken en blêden. Is har winsk útkommen, of dreamt se noch?
In fleurich printeboek oer dreamen dy’t útkomme en de magy fan beammen.

Is Ik wol in bosk op ’e jierdei het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik wol in bosk op ’e jierdei