Ik zie jou

Een inspirerend levensverhaal, vol anekdotes en tips, voor de lezers van Glennon Doyle en Lucy Woesthoff
Irene Avogadri is een succesvolle zakenvrouw die artiesten als Ed Sheeran en Justin Bieber tot haar vaste clientèle mag rekenen. Maar ondertussen voltrok zich achter de schermen een groot drama. Irenes partner bleek zeer ernstig ziek en de verwachting was dat hij niet meer beter zou worden. In één klap moest Irene haar bedrijf combineren met intensieve mantelzorg. De manier waarop ze dat deed is wat dit verhaal zo bijzonder maakt: Irene heeft een onstuitbaar positieve blik op het leven en ze is ijzersterk.
Ik zie jou is een verhaal over uitersten. Krachtig en kwetsbaar neemt Irene Avogadri de lezer mee op haar persoonlijke reis, vol hoogte- en dieptepunten. Soms hartverscheurend, soms ontroerend of juist geestig, maar altijd ongefilterd vanuit het hart.

Is Ik zie jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik zie jou