In de ban van de bankier

Hoe had ik ooit kunnen raden dat de vriend van mijn broer de juiste man voor me zou zijn - en niet alleen voor een nacht? Mijn broer wilde ons niet aan elkaar voorstellen, dus het is zijn schuld. Als hij me gewoon aan Jasper had voorgesteld, had ik nu dit probleem niet gehad. Want waar doet hij moeilijk over? Het gaat me niet om zijn uiterlijk, het gaat me erom dat hij rijk is (nee, ik bedoel niet rijkelijk geschapen). Voordat je over me oordeelt: ik ben geen golddigger. Ik heb een echte zakelijke investeringsmogelijkheid voor Jasper. Het probleem is dat mijn beschaafde broer zich schaamt omdat zijn tweelingzus fantastische seksspeeltjes ontwikkelt. En dat is zijn probleem, niet het mijne. Dus nam ik het heft in eigen handen. Opgeven doet Lennon Hart namelijk niet. Als een ware privédetective zocht ik uit waar ik hem zou kunnen tegenkomen en een volkomen onschuldige, toevallige ontmoeting kon fabriceren om mijn werk aan hem te presenteren. Maar wanneer ik tegenover de woest aantrekkelijke man ga zitten, realiseer ik me plotseling dat ik veel meer van hem wil dan zijn geld. Als ik niet oppas, wil ik straks zelfs zijn hart. Toch zijn mijn vaardigheden als privédetective blijkbaar niet zo goed als ik dacht, want Jasper heeft een geheim dat ALLES verandert.

Is In de ban van de bankier het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op In de ban van de bankier