In harmonie

In 2020 viert Koninklijke Harmonie De Ware Vrienden uit Zolder haar honderdvijftigjarig bestaan. Met ruim zestig muzikanten en meer dan honderd actieve vrijwilligers staat deze vereniging model voor alle andere hardwerkende verenigingen in ons land. De liefde voor muziek en elkaars gezelschap vormen de basis waarop de harmonie is geënt. Senioren ontmoeten jonge spelertjes, vrouwen en mannen besturen samen de vereniging, mensen met een totaal verschillende achtergrond en opleiding delen vreugde en verdriet. Elke vereniging is een doeltreffend wapen tegen de oprukkende eenzaamheid. In harmonie. De kracht van het middenveld is een ode aan elke vrijwilliger die zich onbaatzuchtig inzet voor een warm gemeenschapsleven.

Is In harmonie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op In harmonie