Infrarood

Rena neemt haar vader en zijn nieuwe vrouw mee op een reis door Toscane om er Michelangelo’s kunstwerken te bewonderen. Als fotografe probeert ze de raadselen van het mannelijk lichaam te doorgronden met een infraroodcamera: ‘Het infrarood maakt zichtbaar wat ik graag wil, wat ik zoek, waaraan het me als kind zo zeer ontbroken heeft: warmte.’
De reis loopt uit op een teleurstelling, want haar eens zo eigenzinnige en charmante vader is veranderd in een oude, ziekelijke man. Het besef van zijn sterfelijkheid confronteert Rena met het grote gemis in haar leven.

Recensies (1)

Is Infrarood het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Infrarood