Interieur van de toekomst

Jantien Broere
Duurzamer is leuker! Je staat op het punt te verhuizen, verbouwen of je wilt je interieur vernieuwen. Hoe doe je dat op een duurzame manier? Waar moet je rekening mee houden? Welke oplossingen zijn er al? En is het niet veel duurder? Een plek waar je alle informatie kunt vinden was er nog niet. Tot nu. Interieur van de toekomst biedt alle informatie die je nodig hebt om bewuste keuzes te maken voor een duurzamere, gezondere én mooiere leefomgeving.
Jantien laat je zien wat de negatieve impact is van het interieur op onze aarde. Die is groter dan we denken. Daarom neemt ze je in dit boek stapsgewijs aan de hand, zodat jij duurzame keuzes kunt maken. Interieur van de toekomst staat boordevol praktische tips en biedt inspiratie met heel veel foto’s en 7 mooie binnenkijkers. Daarmee laat Jantien zien dat duurzaam ook écht hip & trendy is en zeker niet altijd duurder hoeft te zijn. Als kers op de taart geeft ze je meer dan 120 adressen en websites van duurzame producten en leveranciers in Nederland.

Jantien Broere (1970) is duurzaam interieurontwerper. Ze heeft jarenlange ervaring met het ontwerpen van interieurs. Daarnaast organiseert ze kennisbijeenkomsten, geeft ze presentaties en ontwikkelde ze een cursus om anderen te inspireren. Vanuit haar passie voor de natuur, haar expertise op het gebied van duurzaam interieurontwerp én het geloof in een betere wereld schreef ze dit handboek.

‘Goed dat er nu specifiek aandacht is voor het interieur en de impact die gepaard gaat met het inrichten van de leefomgeving, want dat is hard nodig. Ik weet uit ervaring dat mensen behoefte hebben aan inspirerende voorbeelden en praktische tips om zelf thuis aan de slag te gaan. Met dit boek gaat dat zeker lukken.’
Lodewijk Hoekstra

Recensies (5)

Meer recensies

Is Interieur van de toekomst het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Interieur van de toekomst