Je beste lijf na je 40ste

Of je nu de 40 nadert en blaakt van energie, of je net 60 kaarsjes uitgeblazen hebt en amper van de bank op kan staan: in Je beste lijf na je 40ste motiveert Ellen Charlotte Marie jou om gezonder en evenwichtiger te gaan leven. Ouder worden doen we allemaal, maar hoe je ouder wordt, dat bepaal je zelf!

Met de juiste mindset, handige trainingsschema's en evenwichtige en gezonde voeding, is jouw beste en sterkste lijf binnen handbereik! De vele gezondheidsvoordelen en het gevoel van empowerment krijg je er gratis bij.

Is Je beste lijf na je 40ste het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Je beste lijf na je 40ste