Je bestemming vinden

Hoe druk je jezelf uit in een wereld die alles onderdrukt?
Hoe kan je jezelf zien en horen? Hoe vind je je eigen stem?

Via 7 vragen - die we dringend moeten stoppen met stellen - en 48 bijhorende gedachten in gedichten, neemt dit boek je mee op een reis naar het vinden van je (be)stem(ming). Vanuit persoonlijke ervaringen en inzichten roept het vragen op en laat het je zelf nadenken. Omdat alle antwoorden die jij zoekt al in jou zitten. Jij bent namelijk de creator van jouw eigen leven, en geen enkel label of overtuiging zou dat creatief vermogen ooit mogen beperken. Dit boek is geschreven om harten te openen. Om te raken. Om al wie het leest eraan te herinneren dat we pure, goddelijke vonken zijn.
Actrice en woordkunstenaar Charlotte De Groof, bekend als Lotte Vissers uit de VTM-reeks Echte Verhalen: De Buurtpolitie, plant met haar gedachten in gedichten zaadjes via de kracht van het gesproken woord (oa op TikTok en Instagram).
Door authentieke ervaringen te delen, wil ze haar lezers (h)erkenning bieden en inspireren om hun eigen stem te vinden.

(Via de QR-code in het boek kan je alle gedichten ook beluisteren, ingesproken door Charlotte zelf)

Recensies (1)

Is Je bestemming vinden het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Je bestemming vinden