Kanker voorkomen doe je ook zelf

Het boek dat de kans op kanker tot een minimum beperkt Ongeveer de helft van de mannen en meer dan een derde van alle vrouwen wordt in zijn of haar leven getroffen door kanker. Onthutsende cijfers, zeker als je weet dat veel van die kankers vermeden kunnen worden. In deze internationale bestseller vertaalt kankerspecialist David Khayat de recentste wetenschappelijke inzichten naar haalbare adviezen voor ieder van ons. Of het nu gaat om gezonde voeding, slaap, seksualiteit, medicatie, nachtwerk of zelfs onze schoenen: ze spelen allemaal een rol in de kans op het ontwikkelen van kanker.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Kanker voorkomen doe je ook zelf het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Kanker voorkomen doe je ook zelf