Kijk voetbal a.u.b. of een andere sport, ook goed

Diana Kuip weet één ding zeker: het is beter voor je is als je voetbal kijkt. Of een andere sport dus, dat mag ook. Je mist anders gewoon een hoop. Sport is liefde, lelijk, janken en humor, aldus Kuip. En een uitermate handig communicatiemiddel. 'Ik ben niet zo'n prater, maar doordat ik een beetje over sport klets lijkt het nog heel wat.'

De korte verhalen van Diana gaan over de planten van Messi, het lichaam van Epke Zonderland, seks voor de wedstrijd en meer belangrijke randzaken. Grappig, origineel, soms ontroerend en in your face.

KIJK VOETBAL A.U.B. is een must voor elke sportliefhebber, en voor elke non-sportliefhebber die de sportliefhebber graag wil begrijpen.

Is Kijk voetbal a.u.b. of een andere sport, ook goed het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kijk voetbal a.u.b. of een andere sport, ook goed