Trauma begrijpen

Traumatische gebeurtenissen kunnen enorme effecten hebben op de psychische en lichamelijke gezondheid.
In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt gaat trauma niet alleen over heftige gebeurtenissen zoals seksueel misbruik, mishandeling en het meemaken van een geweldsdelict.
Ook het ontbreken van zorg, opgroeien in armoede of blootgesteld worden aan ongezonde invloeden van onze verzorgers, kunnen een stempel achterlaten.

Dit boek doet recht aan die bredere definitie van trauma en brengt op een bevattelijke manier oorzaken, behandelingen en bejegening samen.

Is Trauma begrijpen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Trauma begrijpen