Leren loslaten, het moeilijkste wat er is

Dit boek met de titel ‘Leren loslaten’ is een boek met diverse psychologische en spirituele inzichten. Iedereen zal met zijn eigen persoonlijke ervaringen, eigen evolutiepunt hiernaar kijken en op reageren. Dat geeft verder niet. Maar ik hoop wel dat je een paar leuke aanwijzingen tegenkomt, die je aan het denken zetten. Ik wil graag tegen alle lezers zeggen, heb vooral geen haast. Op het spirituele pad kan je geen stappen overslaan. Maak je goed voor 100% goed eigen. En voor alles staat een bepaalde tijd.
Waarschuwing: ik wil iedereen nog wel een kleine waarschuwing mee geven. Wees een beetje voorzichtig met de spirituele thema’s van dit boek. Veel mensen zijn namelijk nog niet aan deze onderwerpen toe. Dit heeft met het evolutiepunt of misschien beter, met je innerlijke leeftijd (reïncarnatie) te maken. Ik kom daar later nog meerdere malen op terug.

Is Leren loslaten, het moeilijkste wat er is het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Leren loslaten, het moeilijkste wat er is