Loslaten: hoe doe je dat?

Hoe kun je loslaten? Welke principes, tips en mentaliteiten zorgen ervoor dat je een leven met vertrouwen leeft, waarin je gerust dingen kunt loslaten? Dit boek behandelt de belangrijkste lessen voor als je dit graag wilt.
We beginnen in dit boek met de belangrijkste quotes en wijsheden over onthechting, acceptatie en overgave. Deze eerste hoofdstukken zijn essentieel om een ontspannen houding te ontwikkelen waarmee je makkelijk kunt loslaten.
In het volgende hoofdstuk leer je alles over omgaan met veranderingen. Hoe doe je dat? Dit wordt erg eenvoudig en natuurlijk voor jou als jij goed bent in loslaten.
Dit wordt gevolgd door een praktisch hoofdstuk over ontspullen. Soms moet je gewoon letterlijk dingen loslaten en wegdoen. Dat geldt ook voor bepaalde verantwoordelijkheden en dingen die jouw tijd wegsnoepen.
In de hoofdstukken daarna behandelen we alles over het loslaten van het verleden, evenals het loslaten van schuldgevoelens en het omgaan met tegenslagen en teleurstellingen.
Tot slot gaan we diep in op leren vergeven en het loslaten van je eigen perfectionisme. Dit boek wordt afgesloten met een leuk bonushoofdstuk over "de kunst van geen f*cks geven."
Er valt in dit boek dus genoeg te ontdekken over loslaten!

Is Loslaten: hoe doe je dat? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Loslaten: hoe doe je dat?