Lovers yoga

Lovers yoga laat zien hoe makkelijk het is voor koppels om samen te relaxen met yogaoefeningen en een diepere band te creëeren. Dit volledig geïllustreerde boek beschrijft oefeningen voor met zijn tweeën in de categorieën Speels, Kracht, Vrede, Geduld en Passie. De zestig oefeningen kun je stuk voor stuk doen, maar je kunt het boek ook van voor tot achter uitvoeren als een lange reeks yogaoefeningen. Het ligt er maar net aan of je een paar minuten tijd hebt of een paar uur.

'Met dit boek wil ik de magie creëren die ontstaat wanneer twee personen elkaar aanraken,' schrijft Darrin Zeer. 'Door de oefeningen ontstaat een diepe verbondenheid tussen de partners, maar ook een heel relaxte houding. Het is een leuke reis naar meer liefde, intimiteit en spel met je partner, zonder stress en moeite.'

Is Lovers yoga het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Lovers yoga