Lumeria's heerlijke boekje

Dit A6 ringband kookboekje laat je eenvoudig zien hoe je de lekkerste normale gerechten kan maken.
Alle ingrediënten vind je in je normale supermarkt of bij de boer.
Lumeria vertelt over welke gereedschappen je nodig hebt en hoe je stap voor stap aan de slag kan.
Dit is voor mensen die totaal niet kunnen kopen een must have.
Doordat mijn zoon autisme heeft heb ik dit boekje geschreven zodat hij stap voor stap kan koken.
Deze herziene kleurrijke uitgave zal een welkome vervanging zijn van het eerste deel.
Nog wat recepten toegevoegd.
In het recepten boekje lees je ook leuke wetenswaardigheden.
Welke gerechten kan je verwachten?
Eitje koken of bakken "Mam, dat weet ik toch wel?!" Ja, Julius dat weet ik dat jij dit weet. Wist je dat wanneer je deze vaardigheid hebt je weet hoe het kook of bak proces gaat? Dan kan je het toepassen op elk gerecht.
Gehaktballen maken en het verhaal erbij waarom woensdag gehakt dag is.
Stoofschotel, draadjes vlees.
Biefstuk bakken
Aardappelen, soorten en gebruik
De allerlekkerste Hamburger! Getest door Julius en Pepijn en helemaal goedgekeurd!
Curry, met kip. Heerlijke Kerrie/Curry saus maken
Lasagne, op eenvoudige wijze en heel gezond vrij van E nummers. Zo makkelijk en handig tijdens drukke weken.
Alle gerechten zijn vrij van Enummers en makkelijk te maken want we kunnen het altijd nog moeilijk doen.
Er staan nog veel meer gerechten in, ook pepernoten, hutspotsoep, chutney, appeltaart enz enz

Is Lumeria's heerlijke boekje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lumeria's heerlijke boekje