Meer dan 5,7 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
×

Marketing

Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.
Toon details

Schrijf een recensie

Is Marketing het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Marketing

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.