Meer liefde

In Meer liefde deelt de Dalai Lama zijn ideeën over liefhebben. Aan de hand van voorbeelden uit zijn eigen leven en ervaringen laat hij zien hoe hij liefheeft en hoe hij leerde dat liefde niet alleen geestelijke rust geeft, maar ook anderen helpt. In ]Meer liefde leren we dat egoïsme altijd een negatief resultaat oplevert, en altruïsme tot geluk leidt. Volgens de Dalai Lama zullen hart en geest opengaan voor de vrede als je anderen liefhebt en dat ook toont. Meer liefde is een prachtig wijs boek en een gids voor een leven vol liefde en innerlijke vrede.

'De Dalai Lama raakt je in je ziel' - Erica Terpstra

'Doorleefd, doordacht en met praktische adviezen' - Trouw

Is Meer liefde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Meer liefde