Met blote handen

'De wereld is mijn school en ik bepaal zelf naar welke lessen ik ga, het zal hoe dan ook met blote handen moeten gebeuren. Na de middelbare school, zonder plan B en zonder vangnet de wereld van de commando’s in duiken. Dat is waar de uitdrukking "met blote handen" voor mij voor staat. Met blind vertrouwen op mijn innerlijke kompas, en een cocktail van lef, eergevoel en nieuwsgierigheid maak ik mijn keuzes en leef ik mijn leven. Nooit af maar zeker nooit saai.'

Aan de hand van tien hoofdstukken, tien belangrijke thema’s en tien nummers geeft Erik Wegewijs een zeer persoonlijke inkijk in zijn leven tot nu toe. Hij schrijft over gelijkwaardigheid, autonomie, moed, broederschap en de dood, maar ook over zijn ervaringen bij het Korps Commandotroepen en in de televisiewereld. Hij heeft hierbij maar één doel: mensen inspireren, aanzetten tot nadenken en motiveren om alles uit het leven te trekken in die korte tijd die ze hier op planeet aarde mogen rondhangen.

Is Met blote handen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Met blote handen