Mijn grote AVI E4 boek over helden

Ben jij gek op avontuur?
En zou jij wel een echte superheld willen zijn?
Sla dit dikke boek dan heel snel open!
Je leest over de dappere en slimme Suus.
Zij redt een zielige hond én een eenzame papegaai.
Maar in dit boek vind je nog veel meer:
leuke weetjes, geinige moppen en een hoop stoere korte verhalen.
Dus sla je cape om en lezen maar!

Ieder kind leest natuurlijk graag over echte superhelden. En als een leesheld eenmaal bezig is met een missie, stopt hij er niet zomaar mee. Het goede nieuws? Dat hoeft ook niet! Dit grote AVI E4 boek staat vol met superheldenavonturen. Kies uit een mop of een stoer weetje, of lees een langer (informatief) verhaal. Over hondjes en papegaaien. En over superheld Suus bijvoorbeeld. Alle teksten zijn op AVI E4 niveau. Zo kunnen kinderen lekker blijven doorlezen op hetzelfde niveau.

Dit superdikke boek is speciaal voor avontuurlijke lezers met veel of juist weinig tijd om te lezen. In het 148 pagina’s tellende boek vind je twee complete verhalen van Mariken Jongman en Elisa van Spronsen, gecombineerd met strips, mopjes en weetjes.

Is Mijn grote AVI E4 boek over helden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn grote AVI E4 boek over helden