Mijn grote mijlpalenboek

In Mijn Grote Mijlpalenboek vind je 45 (slaap-)mijlpalen van jouw kindje in het levensjaar! De eerste nacht doorslapen, de eerste slapen zonder speentje, de eerste keer naar opvang of de eerste verjaardag: het komt allemaal aan bod!

Naast de mooie illustraties en leuke mijlpalen, krijg je ook telkens een handige slaaptip of interessant weetje van slaapcoach Nathalie Schittekatte. Er is ook voldoende ruimte voor je eigen herinneringen, zo wordt het ook meteen een dagboek van jouw kindje.
Dankzij de openklikbare ringetjes pas je de volgorde ook aan het ritme van jouw baby aan, én kun je prachtige foto's trekken.

Bovendien dient dit boekje ook als mooie decoratie in de kinderkamer: je kunt het als staandertje op een kast of plank plaatsen.

Is Mijn grote mijlpalenboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn grote mijlpalenboek