Moedige moslims die de wereld hebben veranderd

Weet je wie de evolutietheorie bedacht? Heb je je ooit afgevraagd wie de oudste universiteit ter wereld heeft opgericht? En heb je het ongelooflijke verhaal

gehoord van de gemaskerde ridder – een rebels meisje dat militair bevelhebber werd?

Maak kennis met de verbazingwekkende moslimmannen en -vrouwen die onze wereld hebben veranderd – van piratenkoninginnen en atleten tot krijgers en wetenschappers. Je komt mensen tegen die je misschien kent, zoals Sir MO FARAH, MUHAMMAD ALI en NADIYA HUSSAIN,maar ook mensen die je misschien nog niet kent, zoals

MUHAMMAD IBN MUSA AL-KHWARIZMI (de grondlegger van algebra), SULTAN RAZIA (een echte Mulan) en dr. HAWA ABDI (een felle mensenrechtenactivist).

Moedige Moslims bevat prachtige illustraties, leuke doe-het-zelfactiviteiten en biedt je een schat aan verhalen die je meenemen op een onvergetelijke reis.

GEÏLLUSTREERD DOOR

Reya Ahmed, Deema Alawa, Nabi H. Ali, Saffa Khan, Aaliya Jaleel en Aghnia Mardiyah

Recensies (1)

Is Moedige moslims die de wereld hebben veranderd het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Moedige moslims die de wereld hebben veranderd