Mooier als ik lach

Steffie is bijna dertig en heeft het allemaal: leuke vrienden, een baan bij een modetijdschrift waar je op feestjes wat over kunt vertellen en een etage in Amsterdam bij haar vriendin Vivian. Maar ken - nen die vrienden haar wel echt? En waar waren ze toen zij hen de afgelopen jaren zo hard nodig had? Op haar werk is ze eigenlijk wel toe aan wat meer diepgang, en o ja, Vivian en haar vriend gaan samen - wonen. Dus of Steffie het liefst zo snel mogelijk iets nieuws wil zoeken. Als Steffie met een groot artikel een slag kan maken op haar werk, moet ze zich openstellen voor nieuwe mensen en gaan daten. Maar voor zij anderen weer kan toelaten, moet ze de confrontatie aangaan met datgene wat ze heel diep heeft weggestopt.

Is Mooier als ik lach het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mooier als ik lach