Op een dag lachen we erom

Wat gebeurt er als een straatarm gezin ineens een miljoen krijgt en daarmee eindelijk de kans heeft om al zijn dromen te verwezenlijken? Zal het geld dit gezin, dat aan het eind van een lange, doodlopende, stoffige zandweg woont, geluk brengen? Terwijl de jonge Tue de wereld buiten de boerderij ontdekt en in het reine probeert te komen met zijn seksualiteit, beseft hij dat het geld niets verandert; het vers geschilderde huis en het nieuwe meubilair kunnen de onder-liggende scheuren niet verhullen. Op een dag lachen we erom is het los te lezen vervolg op de internationale bestseller Mocht er iemand langskomen. Het is het tweede boek in de semiautobiografische Tue-trilogie, die in Denemarken en Noorwegen lovend werd ontvangen; sociaalrealistisch en doorspekt met rauwe humor. 'Korsgaard is een van de meest getalenteerde schrijvers van dit moment.' Berlingske

Is Op een dag lachen we erom het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Op een dag lachen we erom