Op zoek naar de vindeleer

Een magisch verhaal over een betoverende werkelijkheid. Een debuut over hoe moeilijk en belangrijk het is om dingen los te laten. Vanaf 10 jaar.

Ik ben Kat en ik woon in St. Jude's, een weeshuis. De wereld daarbuiten ken ik niet. Op een dag is mijn knuffelbeer meneer Eccleston verdwenen. Ik ga hem zoeken. Misschien heeft die vervelende Jim Appelflap hem gestolen! Maar het begint er steeds meer op te lijken dat de beer niet in St. Jude's is. Dan vind ik een kaartje van iemand die zich de Vindeleer noemt. Hij vindt alles. Zou hij ook mijn beer gevonden hebben? Ik ga op zoek naar de Vindeleer. Zal ik hem ooit vinden? En hoe kom ik ooit voorbij die strenge mevrouw Noggins en haar nare hond
Rattekop, die het weeshuis in haar greep houdt?

Is Op zoek naar de vindeleer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Op zoek naar de vindeleer