Over de Elfengrens

In de reeks 'Dochters van het Elfenwoud' volgen we de avonturen van twee meisjes die een bijzonder geheim delen. 'Over de Elfengrens' is het eerste boek uit de reeks.

Deel 1: Nayla

Wanneer Nayla met mama naar het woud vlucht, komt ze in een wervelend avontuur terecht dat haar langs donkere paden naar een levensgevaarlijk geheim leidt.

Deel 2: Yiana

Yiana wil meer dan wat het veilige leventje in het Elfenwoud haar biedt. Wat ligt er voorbij de Elfengrens? Het is streng verboden terrein, maar haar nieuwsgierigheid is te sterk.

Lyne Uytterhoeven heeft een hart voor taal. Al meer dan 15 jaar doet ze niets liever dan spannende verhalen schrijven. Haar kortverhalen publiceert ze via diverse kanalen. 'Over de Elfengrens' is haar eerste volwaardige boek.

Is Over de Elfengrens het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Over de Elfengrens