Pak mijn hand

In 'Pak mijn hand' van Courtney Walsh begint Quinn Collins haar eigen bloemenwinkel in het plaatsje Harbor Pointe. Het is een droom die in vervulling gaat, maar in de praktijk blijkt het vooral heel hard werken. Er is een grondige verbouwing nodig en ondertussen neemt Quinn ook nog deel aan een prestigieuze bloemenwedstrijd, met haar afstandelijke moeder als jurylid. Als er iemand is aan wie Quinn wil bewijzen dat ze dit allemaal kan, is het haar moeder wel.

Olympisch skiër Gary Benson was niet van plan lang in Harbor Pointe te blijven. Maar wanneer hij onverwachts in een heftige ruzie belandt die ertoe leidt dat hij schade maakt, moet hij blijven om een taakstraf uit te voeren in de winkel van Quinn. Zij vindt hem roekeloos en arrogant, hij vindt haar een control freak. Langzaam leren ze elkaar beter kennen en gaan ze elkaar zelfs aardig vinden. Totdat Grady een onherstelbare fout maakt...

Recensies (8)

Meer recensies

Is Pak mijn hand het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Pak mijn hand