Pas op, een krokodil!

De krokodil is verdwaald en moet zijn weg naar huis dwars door het boek heen terug vinden. Help jij hem op weg?

Breng jij de krokodil naar huis?
Pas op, de enge krokodil uit Pas op! Dit boek bijt! is terug! Hij is verdwaald en moet zijn weg naar huis dwars door het boek heen terug vinden - létterlijk, zoals we van deze hapgrage schurk gewend zijn.
Volg met je vinger de stippelpatronen op de pagina's om een ontsnappingsgat voor de krokodil te maken. Daar kan de krokodil vervolgens mooi doorheen kruipen: op naar het eind van het boek, terug in zijn eigen moeras.

Is Pas op, een krokodil! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Pas op, een krokodil!