Perfect voor jou

Vivienne Ik deed wat niemand van me verwachtte! Ik kocht een boot! Een prachtige boot, helemaal voor mij alleen. Mijn plan was om er de hele zomer op door te brengen. Vooral de kalmte van het water om me heen, dáár keek ik echt naar uit. Een plekje op de wereld waar ik heel even geen prinsesje was, geen ijshockey royalty. Een plek waar ik niet de vraag kreeg of ik al een leuke man aan de haak had geslagen. Maar wat ik kreeg was allesbehalve rust en kalmte. Ik kreeg een stormachtige ontmoeting met de man op de boot naast de mijne… Xavier Twee jaar geleden stond ik aan de top van mijn carrière. En toen stortte alles in. Ik hing mijn schaatsen aan de wilgen en zwoer nooit meer terug te keren naar het ijs. Ik was een talentvolle speler, maar ijshockey bleek niet goed voor me te zijn. En dus was ik van plan mijn dagen te slijten op mijn boot. Samen met mijn hond. Alleen. Content. Gelukkig. Maar toen kwam zij en al mijn zo zorgvuldig gesmede plannen, sloeg ze overboord.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Perfect voor jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Perfect voor jou