Ronin

Anouk – Hij is een moordenaar die mij meegenomen heeft. Niets meer, niets minder. Nog geen paar seconden geleden was hij lief, teder en toch zo dominant, maar dat doet er nu niet meer toe. Ronin – Ik verantwoord mezelf tegen niemand. Als de President van Lost Valkyries MC, verantwoorden mensen zich tegen mij, niet andersom. Zelfs als ze een opdracht plaatsen voor een huurmoord, dan ben ik nog steeds degene die de leiding heeft. Ik kan zo de opdracht in hun gezicht gooien en daarmee wordt het hun laatste adem voordat ze deze aardbol verlaten. Ik ben genadeloos, tegen iedereen. Geen uitzonderingen. Maar toch verandert deze vrouw mij.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Ronin het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ronin