Ronnie en de Rode Vlieger

Al woont Ronnie in het bos, toch is hij een echte jongen. daarom wil hij plotseling een vlieger hebben. Hij gaat er zelf een maken. Een een van zijn beste vrienden, een bosmannetje, helpt hem er bij. De vlieger wordt zelfs heel mooi en groot en rood van kleur. Maar eigenlijk is het niets gedaan, een vlieger in het bos. en er is dan ook telkens wat met de vlieger. Eindelijk.... Nee, meer kan ik er niet van vertellen, anders is de aardigheid er af. Ik wil alleen dit nog zeggen: Ik wou dat ik zo'n vlieger had en dat het mij allemaal was overkomen, wat hier in dit verhaal staat.

Is Ronnie en de Rode Vlieger het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ronnie en de Rode Vlieger