*rozema-engeman klopjacht weerwraak

De Vanhovens wonen in Sydney en leven in tamelijke rust.

Tenminste, dat denken ze…

Het geluk dat ze dachten te vinden is echter betrekkelijk: al is er van de oude dreiging geen sprake, een nieuw probleem heeft de kop opgestoken, met verschrikkelijke gevolgen.

Weerwraak gaat over wraak. Wraak over een genomen beslissing van jaren eerder. Niemand ziet het aankomen. Tot de puzzelstukjes in elkaar beginnen te vallen. Vlak voor het laatste stukje valt, lost het probleem zich op, al heeft het behoorlijke gevolgen voor iedereen. Eindelijk lijkt alles goed. Een nieuw leven begint, een leven vol voorspoed en goede dagen. Totdat…

In dit tweede deel volgen we Carol, die is opgegroeid tot een volwassen vrouw en aan haar leven als vrouw van een beroemde rockster inhoud probeert te geven.

Weerwraak is het tweede deel van de Klopjacht-serie.

Is *rozema-engeman klopjacht weerwraak het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op *rozema-engeman klopjacht weerwraak