Runaway Love

Ja, ik ben een single vader die een nanny zoekt voor in de zomervakantie. Maar de weggelopen bruid inhuren die daar ineens op mijn stoep staat, zonder referenties, zonder ervaring? Niemand is zo wanhopig.

Toch lukt het Veronica Sutton om binnen 24 uur mijn kinderen te betoveren, en laat ze mijn familie en de halve bevolking van Cherry Tree Harbor geloven dat ze geknipt is voor deze baan. En voor mij.

Het is niet zo dat ik niet zie hoe prachtig die blauwe ogen zijn. Die eindeloze benen. Maar ik heb genoeg op mijn bord, met twee kinderen en het familiebedrijf om in leven te houden. Ik heb geen tijd en geen energie om voor een bijdehand stadsmeisje te vallen.

Dus had ik mijn handen beter thuis kunnen houden.

Haar in mijn armen houden was een grote fout. En wat nog erger was? De nacht samen doorbrengen. Ze wakkert een bezitterig vuur in me aan dat ik maar moeilijk weer uit krijg. Het meest onvergeeflijke? Gehecht raken aan de klank van haar lach, de geur van haar huid, en de manier waarop haar lichaam zich ’s nachts om mij heen krult.

Aan het eind van de zomer gaat ze weer weg.

En als ik niet oppas, neemt ze mijn hart met zich mee.

Runaway Love ging ervandoor met mijn hart en ik hoef hem ook niet terug! Wow, wat een waanzinnige start van de Cherry Tree Harbor-serie!’ – Bookgasms Book Blog

‘Dit is small town-perfectie! Vol hilarische personages, heerlijke spice en alle grumpy/sunshine-gevoelens die je je maar kunt wensen. Een must-read voor romanceliefhebbers!’ – Catherine Cowles, USA TODAY-bestsellerauteur

‘Ik werd elke pagina verliefder. De grumpy held was gewoon perfect en ik had zoveel lol terwijl ik dit las. Ik ben nog steeds boek-dronken en kan me er nog niet toe zetten iets anders te gaan lezen!’ – The Guide To Romance Novels
‘Harlow stelt nooit teleur en daarom zal ze altijd een van mijn favoriete romance-auteurs zijn! Zoals altijd zat ook deze roman weer vol hitte én is het geschreven met een groot hart… Subliem!’ – Bookish Lauren

‘De perfecte combinatie van humor, hart en spice! Melanie Harlow is de koningin van de sexy feelgoodromance.’ – Claire Kingsley, #1 Amazon-bestsellerauteur

Is Runaway Love het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Runaway Love