Scarlet

A.C. Kramer
Bedrog vereist een straf.

Maar wat gebeurt er als het doelwit onschuldig is?

Killian "Dagger" Bedivere.

Mijn laatste opdracht is tot een spel uitgegroeid om te ontcijferen wie je kunt vertrouwen — de beroemde politicus die de Les Cavaliers de l’ombre heeft ingehuurd of de op de vlucht geslagen bruid?

Ze is prachtig, doortrapt en alles waar ik in een vrouw naar verlang.

Ze is ook mijn doelwit.

Regel nummer één: val nooit voor het doelwit.

Regel nummer twee: fuck regel nummer één.

Amara "Scarlet" Rose.

Ik heb deze wereld nooit gewild, maar de beslissing was niet aan mij om te nemen. Ik ben altijd van hem geweest. Nu is er een nieuwe speler in het spel — een speler die vastbesloten is om al mijn plannen te vernietigen.

Hij is dodelijk, knap en alles waar ik bang voor zou moeten zijn.

Regel nummer één: vertrouw niemand.

Regel nummer twee: doe alles wat je kunt om te overleven, zelfs als het betekent dat je regel nummer één moet breken.

En regel nummer drie: bij twijfel, doden.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Scarlet het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Scarlet