Sexy baas

Hij is de sexy alfaman in het grote kantoor die meer assistenten heeft gehad dan kopjes koffie. Ik ben de assistent die momenteel zijn brandjes mag blussen. Als we die ene grote klant binnenhalen, zit er voor hem een partnerschap in en voor mij een promotie. Dat heeft de eigenaar van het bedrijf beloofd, met als voorwaarde dat we het samen aanpakken. Je hoeft geen helderziende te zijn om te voorspellen wat er dan gebeurt... lange nachten, zakenreisjes en een aantal ongemakkelijke momenten vol seksuele spanning. Maar geen zorgen: ik heb wilskracht. Zijn sexy lach, zijn afgetrainde lichaam en zijn dromerige bruine ogen doen me niks. Ik ga niet die vrouw zijn waar alle andere vrouwen een hekel aan hebben. Maar het blijkt dat Enzo Mancini veel diepere lagen heeft en als ik niet oppas, verlies ik alles – ook mijn waardigheid. Kantoorbroers is een serie van romance-verhalen die je ook los van elkaar kunt lezen.

Is Sexy baas het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sexy baas