Sin too

Beth Het begon met iets vreselijks. En met geheimen. Geheimen die aan het licht willen komen en me achtervolgen. Nu ben ik op de vlucht en leef in constante angst. Ik doe mezelf voor als iemand anders. En als ik niet mezelf kan zijn, hoe weet ik dan nog wat echt is? Angelo Hou het grietje in de gaten. Het leek een doodsimpele opdracht. Maar niets in deze familie is ooit simpel. Niet mijn taak. Niet haar valse naam. Niet wat ik voor haar voel. Maar Beth is nu van mij. En zodra de monsters uit haar verleden tevoorschijn komen, zullen ze eerst door mij moeten dringen om bij haar te komen. En dat… Dat gaat niet gebeuren.

Is Sin too het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sin too