Slow productivity

Het lijkt soms wel of we allemaal een wedstrijd doen in wie het het drukste heeft. Terwijl er een manier bestaat om zowel betekenisvol werk te doen als een evenwichtig leven te leiden. Die heet slow productivity of ‘langzame productiviteit’. Dit is een revolutionaire filosofie gebaseerd op drie eenvoudige principes: minder dingen doen, in een natuurlijker tempo, met een focus op kwaliteit. Door verhalen en gewoonten te onderzoeken van wetenschappers, kunstenaars en geleerden die op deze manierwerken, onthult Newport hoe louterend de langzame productiviteitsaanpak kan zijn voor hoe we ons werk aanvliegen. Ditactuele en essentiële boek zal een revolutie teweegbrengen in de manier waarop je werkt.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Slow productivity het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Slow productivity