Terwijl wij nog slapen

Een verpletterende aanklacht in dichtvorm
Marc Tritsmans roept met urgent, toegankelijk, meeslepend nieuw dichtwerk op tot reflectie, zelfonderzoek en een radicale koerswijziging van de maatschappij. Een niet mis te verstane wake-upcall in een indrukwekkende litanie van ritmische verzen.
Over eerdere bundels:
'Alles is hier nog is een confronterende maar gastvrije bundel, als een huis waar de bewoners er ondanks alles op vertrouwen dat ooit een nieuwe lente aanbreekt.' awater
'Na het lezen van deze poëzie is er geen weg terug. De wereld is voorgoed anders. Voorgoed rijker. Voller. Intenser. Menselijker.' Jan Geerts
'Een dichter die zich met urgente poëzie heeft opgewerkt tot depremier leaguevan de poëzie.' de standaard
'Prachtig. Gedichten die "gemakkelijk" lijken, maar ingenieus in elkaar passen.' Joan Hambidge

Is Terwijl wij nog slapen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Terwijl wij nog slapen