The truths we hold

Aan de hand van haar leven, carrière en ontmoetingen met anderen, vertelt Kamala Harris over de kernwaarden die de Amerikanen verbinden en de lange zoektocht naar de werkelijke betekenis ervan – en hoe daar naar te handelen.

'Mijn dagelijkse uitdaging voor mezelf is deel van de oplossing zijn, een opgewekte krijger te zijn in de strijd die komen gaat. Mijn uitdaging voor jou is om daarin mee te doen. Op te staan voor onze idealen en onze waarden. Laat ons niet met de handen omhoog staan als het tijd is om ze uit de mouwen te steken. Nu niet. Morgen niet. Nooit.

Over lange tijd zullen onze kinderen en kleinkinderen hun blik naar ons oprichten en ons diep in de ogen kijken. Ze zullen ons vragen waar we waren toen er zoveel op het spel stond. Ze zullen ons vragen hoe het was. Ik wil niet dat we hen slechts vertellen hoe we ons voelden. Ik wil dat we hen vertellen wat we deden.'

Redactionele recensie

Recensies (4)

Meer recensies

Is The truths we hold het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op The truths we hold