Toetsterreur turntroubles en twittertweets

Toetsterreur

Ik word helemaal gek van alle toetsen die we wekelijks hebben. Officieel mogen we er niet meer dan drie per week, maar dan zegt de docent dat het geen toets maar een schriftelijk is en dat mag dan weer wel. Ja zo kan ik het ook. Die schriftelijke overhoringen zijn óók toetsen, hoor!

Turntroubles

Er is een nieuw meisje in mijn turngroepje gekomen. Ik was op het vorige NK als derde geëindigd en hoopte nu op de eerste plaats, maar dan moet er natuurlijk niet opeens een steengoede in mijn leeftijdscategorie komen! En Sying was niet een béétje goed, die was verschrikkelijk goed, zag ik toen ze op de balk flikflak na flikflak maakte alsof het niets was...

Twittertweets

Op mijn nieuwe Blackberry heb ik meteen een twitteraccount gemaakt. Als twitternaam nam ik fleurtjelufjoe. Ik ben van plan om elke dag iets te twitteren.

Fleur zit in de tweede en schrijft in haar dagboek over alles wat ze meemaakt: de keuze vmbo of havo, Jens (is ze nu wel of niet op hem?) en natuurlijk over haar turncarrière die door de komst van het nieuwe meisje onder druk komt te staan en haar enkelblessure die weer opspeelt.

Lees ook:
Cito-stress, turntoestellen en afscheidsfeest
Brugpiepers, turntoppers en beugelbekkies

Is Toetsterreur turntroubles en twittertweets het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Toetsterreur turntroubles en twittertweets