Millie heeft weinig met kerst, maar wanneer ze dat per ongeluk laat vallen tijdens een radioshow tegenover haar co-host Marcus én al hun luisteraars, kan ze op veel verontwaardiging rekenen. De oplossing volgens hun baas? Millies kerstblunder handig uitbuiten voor hun jaarlijkse geldinzameling voor het goede doel. Luisteraars bieden op dertig seconden radiotijd waarin ze reclame mogen maken en Millie en Marcus op de meest kerstige uitstapjes mogen sturen. Het plan? Millie overtuigen van de magie van kerst én zoveel mogelijk geld ophalen voor de plaatselijke daklozenopvang.
Marcus is bijna net zo gek op kerst als hij op Millie is. Alleen is het veiliger om toe te geven aan kerstbomen, familiefeestjes en cadeautjes dan aan zijn gevoelens voor zijn elf jaar jongere collega. Zeker wanneer die niet gemaakt lijkt te zijn voor relaties en duidelijk alleen maar vriendschappelijke interesse in hem heeft.
En dus zal Marcus de twaalf dates moeten overleven zonder zijn hart aan Millie te verliezen, hoewel het niets liever wil dan door haar gevonden te worden.