Van hielprik tot beenmergtransplantatie

Op dinsdag 11 december 2007 om 17:31 bevalt Lili Antonio Do Amaral van haar eerste zoon. Giovanni is een mooi gaaf baby'tje met prachtige krullende zwarte haartjes. Maar de uitslag van de hielprik geeft aan dat Giovanni sikkelcelanemie heeft. Vanaf dat moment staat beider leven in het teken van deze zeldzame ziekte en uiteindelijk moet Giovanni een beenmergtransplantatie ondergaan.'Ik zag de zak met bloed liggen en daarna werd het als het ware in me gespoten. Die zak bloed zou mijn leven gaan redden. Ik was zo dankbaar.'

Recensies (1)

Is Van hielprik tot beenmergtransplantatie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Van hielprik tot beenmergtransplantatie