Van mijn fiets geblazen

Wanneer Sabine bij de supermarkt aankomt voor haar lievelingsbroodje, gunt een leuke man haar het laatste dat in de vitrine ligt. Vrolijk stapt ze daarna op de fiets, om even later van haar fiets te worden gereden door een asociale automobilist. Haar broodje kip belandt in een plas water, en haar fantasieën over de leuke man? Die belanden in de goot, want hij is de automobilist in kwestie. En dat is nog niet het enige wat er mis met hem blijkt...

Recensies (2)

Meer recensies

Is Van mijn fiets geblazen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Van mijn fiets geblazen