Van rush naar rust

Heb je ook last van een flipperkastbrein, waarin luidruchtige gedachten razendsnel alle kanten opgaan? En heb je moeite om je te focussen en je langere tijd te concentreren zonder afgeleid te worden door je eigen gedachten, je smartphone of mailbox? Je bent niet alleen. In onze haastige cultuur vol afleidingen, prikkels en mentale tijgers is het normaal om je opgejaagd te voelen, altijd op aan te staan maar zelden voldaan te zijn.

Dit boek biedt een schatkist aan inzichten en concrete oefeningen om uit die mentale rushmodus te stappen, innerlijke rust te ervaren en grip te krijgen op constante overprikkeling. Leer opnieuw te vertragen, focus te herwinnen en je aandacht te richten op wat echt belangrijk is, weg van futiliteiten. Het draait niet om meer doen in minder tijd, maar om meer tijd en aandacht te besteden aan de juiste dingen, zodat je meer welzijn en voldoening ervaart, samen met je dierbaren. Ben je klaar om met aandacht en voluit te leven?

Is Van rush naar rust het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Van rush naar rust