Vergeet me niet

Lucy Woolley
Vergeet me niet
Meeslepende roman over het geheim van een moeder
Lang geleden, toen de drie kinderen nog klein waren, is er iets verschrikkelijks gebeurd. Van hun dominante moeder hebben ze er nooit over mogen praten. Deze dramatische gebeurtenis heeft enorme gevolgen gehad voor het leven van Deedi, Iain en Nella, Hun vader, die nog altijd zielsveel van zijn vrouw houdt, heeft dat niet kunnen voorkomen.
Nu wordt hun moeder tachtig. De ouders vieren dat in het idyllische Franse vakantiehuis van hun oudste dochter en zus met hun gezinnen op bezoek. En dan wordt duidelijk wat dat eeuwige zwijgen heeft aangericht.
Over de boeken van Lucy Woolley:
‘Een aanrader voor alle boekenverslinders!’ Celebrity
‘Realistisch en met humor beschreven, zonder een spoor van sentimentaliteit … Mooi!’ Midi
Lucy Woolley schreef eerder Hou van mij, Vertrouw op mij en Verlies mij niet.
Ze werkt ook als hoorspelauteur voor BBC Radio.
Ze is getrouwd met de acteur James Woolley, met wie ze vier kinderen heeft.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Vergeet me niet het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vergeet me niet