Vermist op Terschelling

‘Een aanrader voor de fans van Linda van Rijn en Kiki van Dijk.’ VN Thrillergids over Deadline.'

Het was een grijze en regenachtige herfst. Ik had (met enige moeite) een cateringklus binnengesleept voor een grote bruiloft op het eiland. De weddingplanner stuurde me een stagiaire om een handje te helpen: de achttienjarige kitesurfende Sabine Hendrikx uit Brabant. Maar na de eerste kennismaking verdween ze.

Niemand weet waar ze is. De politie is van mening dat een volwassene het recht heeft om niet gevonden te willen worden, dus ga ik zelf op onderzoek uit.

Dan wordt er, op een onverwachte plek, een lichaam gevonden. Het eiland gonst van de geruchten. Maar is het Sabine?

X Carmen

Carmen Prins (Terschelling, 1978), was een succesvolle foodvlogger. Ze debuteerde in 2020 bij De Crime Compagnie met Carmens Kookpunt. Ze is de moeder van de pubertweeling Mick en Luuk en woont op Terschelling.

Recensies (4)

Meer recensies

Is Vermist op Terschelling het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vermist op Terschelling