Visvoer

Inmiddels kookten duizenden thuiskoks de heerlijkste kerst-, verjaardags- en familie- diners met behulp van de restaurantwaardige recepten van Tobias Camman. In 2022 verscheen 'Voer', het kookboek voor de beginnende foodsnob. In 2023 volgde 'Groenvoer', met daarin uitsluitend vegetarische gerechten. Beide boeken werden enthousiast ontvangen, en Groenvoer werd zelfs verkozen tot het beste boek van 2023 door de klanten van boekhandel Paagman.
'Visvoer' is voor liefhebbers van vis en schaal- en schelpdieren, en staat vol nieuwe, inspirerende recepten op topniveau. Zoals altijd fraai vormgegeven, helder verwoord en doorspekt met de nodige humor.
De pers over 'Voer' en 'Groenvoer':
‘Wie met Camman kookt, oogst applaus.’ - Trouw
‘Tobias geeft culinaire inspiratie.’ - Niven Kunz, chef restaurant Triptique
‘Tobias weet met veel humor én kennis groenten naar een hoger niveau te tillen.’ - FavorFlav
‘Tobias heeft veel tijd, oprechte liefde en lol in dit waanzinnige boek gestoken. Dat zie je, en dat proef je.’ - Peter Gast, chef restaurant Graphite Amsterdam
‘Door dit boek leer ik eindelijk koken op het niveau waar ik zo graag op eet.’ - Jan Versteegh, podcasthost De Beste Smaak Van Nederland

Is Visvoer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Visvoer